محل تبلیغات شما

                                                                                                               برگردان:یوسف زارع       Laura Lee-, 2020.https://www.edutopia.org

 برای اینکه مدیران مدارس فراتراز مدیریت عملیاتی به سمت رهبری واقعی حرکت کنند ، باید ظرفیت کارکنان خود را درککنند ، ارتباطات باز را گسترش دهند و بازخورد مفیدی ارائه دهند. جوزف ، مدیربرنامه درسی ، دستورالعمل و ارزیابی در مدارس دولتی لستر در ماساچوست ، برنامه ایرا برای مدیرانی ارائه می دهد که در صدد تغییر "از یک مدیر ساختمان به یکرهبر آموزش" هستند. توصیه های وی شامل موارد زیر است:

بر احترام تمرکز کنید تا محبوبیت. درحالی که تصمیم گیری برای کارکنان شما می تواند وسوسه کننده باشد ، تصمیم گیری بایدبر اساس نیازهای دانش آموز متمرکز شود. "من دریافته ام که اگر دانش آموزان رادر هسته اصلی تصمیم گیری خود نگه دارید ، بیشتر کارکنان تصمیمات واقعی را می پذیرند، به خصوص اگر استدلال خود را به آنها ابلاغ کنید."

اهداف مشخصی را تعیین کنید. در تعیین اهداف، حتماً با کارمندان خود ارتباط برقرار کنید تا آنها نقش خود را در تحقق آن اهدافمشترک درک کنند.

به نظرات کارمندان خود گوش فرا دهید. از فرض اینکه راه حل شما تنها راه حل است ، خودداری کنیدو  زمانی را برای تعامل با کارکنان وپاسخگویی به نگرانی های آنها  تعیین کنید.نشان دهید که به نظرات آنها اطمینان می کنید و نگرانی های آنها را جدی می گیرید. تدرهای باز را به عنوان یک راهبرد بکار گیرید. زمان های موجود در تقویم روزانه وهفتگی خود را برای تمرکز روی دانش آموزان و اهداف خود ، و همچنین از طریق بازدیددر کلاس قابل مشاهده کنید.

با تمثیل رهبری کنید. "صفاتیرا که می خواهید کارکنان آنها را به نمایش بگذارند ، الگوسازی کنید. حتی اقداماتکوچک مانند زمان و مکان غذا خوردن صبحانهوچای - می تواند فرصتی برای الگوبرداری از رفتارهایی باشد که می خواهید درکارمندان خود ببینید.

بازخورد منظم و سازنده  ارائه دهید. ارزیابیهای خود را در اسرع وقت پس از یک مواجهه ارائه کرده و نمونه های آن را ارائه دهید.بازخورد لازم نیست منفی باشد. از این فرصت برای ارزیابی کارمندان برای تقدیر و تقویتاعتماد به نفس آنها استفاده کنید. رابطه ای با اعتماد با کارمندان خود برقرارکنید تا بتوانید برخی از مسئولیت ها را به آنها واگذار کنید و وقت خود را برای سایراولویت ها آزاد کنید.

جلسات مهم باشد. جلسات منظم وجدی برگزار شوند -اگر چیزی در دستور کار ومهم نباشد همکاران راناامید می کند. با مشخص کردن نتایج هر جلسه ، جلساتی که ببرای تیم شما مفید نیستندحذف کنید و اطلاعات را به روش های دیگر با زمان کارآمدتر ، مانند ایمیل و پیامرسانها ، ارسال و دریافت کنید.

استفاده از همگام مدارس فرصتی برای افزایش مهارت سواد رایانه ای و انگیزه یادگیری

رابطه مستقیم میزان مطالعه وخرید کتاب توسط دانش آموزان با وضعیت اقتصادی خانواده

معضلی بنام ثبت نام فله ای دانش آموزان در مسابقات و جشنواره ها درهمگام

  ,، ,های ,کارمندان ,کارکنان ,یک ,    ,خود را ,را به ,را برای ,کارمندان خود

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

udodtaifapw rosridesdi کسب درامد،کاردرمنزل فروش برنامه های تحت اکسل و اکسس فرمول های جالب ریاضی دانلود رایگان مقالات ای اس ای ovunstatex ثبت فوری شرکت - مشاوره ثبت شرکت وِرنــــدا overcleance